EL DISC DE LA SETMANA, ONCE

 

El tió, el pare Noel o el que vosaltres vulgueu, em va portar la banda sonora original de la pel·lícula ONCE (via directa amb USA, doncs a casa nostra no ha arribat encara), que tan bon gust de boca ens va deixar tant al Mario com a mi.

Escoltada sense el suport cinematogràfic pren un altre caire, tot i que l’esplèndida Falling Slowly, roman encara en la memòria degut a la força narrativa del moment en que s’interpreta.

Les altres cançons s’escolten agradablement, però la majoria em costa ubicar-les en la narració.

Tant les lletres poètiques i esplèndides com la senzillesa de les melodies son de Glen Hansard i/o Marketa Irglova. No us diré que sigui el disc de la meva vida, però continuo pensant que és un disc esplèndid i la cançó que us deixo com a reclam em té el cor robat. La lletra, la música i la interpretació son de Marketa Irglova i porta per títol, The Hill.
Espero que la gaudiu.

problemes tècnics inexplicables m’han fet impossible editar-ho en el format habitual que tan agrada a l’administrador. En el cas que els mitjans emprats no siguin del seu grat, li dono permís per fer el que cregui més convenient.

