Lectura recomanada – Març

lletresmar%C3%A7La veritat és que tenia aquest no-va-enlloc d’article escrit fa un parell de dies, tot esperant millors moments per publicar-lo però a la vista dels darrers comentaris que mostren una nova via d’interès per la lectura el llenço ràpidament per aprofitar-me de l’excitació del moment…

He pensat que podia ser bona idea al acabar cada mes que compartíssim aquelles lectures que ens han enganxat (o no) i poguéssim opinar i recomanar-les, si és el cas, més enllà de buscar a les pàgines dels diaris quin son els títols més venuts o remenar pel Corte Inglés o el Fnac mirant les tapes més maques… (que no direu que no ho heu fet mai…)

Començo jo mateix.

Entre l’anada i la tornada del viatge de setmana santa, unes 4 hores hàbils en total, m’he pogut llegir ‘El niño con el pijama de rayas‘. La rosseta teutona d’hostessa alhora que em deia que apagués el ‘ipod’ que ja aterràvem va aprofitar per preguntar-me si em trobava bé ja que potser no era normal que estigués agafat al llibre mirant a l’infinit amb els ulls plorosos…

elnin%CC%83oconelpijamaderayasJa sé que és una novel.leta que et toca la fibra de forma fàcil i que a poc que hi entris estàs enganxat per una bona estona, però mira m’ha agradat. M’agrada llegir sobre coses que ja he llegit o conegut abans però des d’una òptica diferent i aquest és el cas, la veritat és que essent un fan de ‘La vita è bella‘ un llibre com aquest m’havia d’emocionar.. Molt recomanable per adults i adolescents.

La història està explicada des del punt de vista d’un nen de 9 anys, en Bruno, que amb la seva família es canvia de casa…. i ‘hasta aquí puedo leer‘…

 

El millor: No saber pràcticament res del llibre abans de llegir-lo.

El pitjor: Que és massa curt.

I vosaltres què heu o esteu llegint aquests dies?

No tingueu por de contestar, tot el que es publica en aquest bloc queda en l’intimidat.

Ens posem com a repte 10 respostes?

Vinga que es comença així i s’acaba escrivint un taller sencer…

 

