The Rush Hour

rh

Avui quan un alt càrrec d’un client em convidava amablement a acabar la reunió i sortir del seu despatx, adduint que tenia pressa per arribar a casa per jugar amb la seva filla a un nou joc que li han regalat, he pensat per n-èssima vegada en el dia d’avui que no em mereixo aquest tracte, que tants anys d’estudi i treball no és per acabar així.

Per dissimular les vergonyes que he passat i per acabar de fer-me el simpàtic, m’ha vingut al cap preguntar-li que si era un joc de la play o de la wii.. Què dius, i ara!.. m’ha contestat. No home, a casa no tenim televisió… I jo he pensat.. què desgraciat! S’està perdent els càstings d’OT ??, pobre meu…. No, es tracta amic meu dels jocs de puzles que venen del Japó i que estan fent furor… Jo penso, definitivament no està bé…

Doncs cony, a l’arribar a casa busco pel nom que n’ha donat ‘Rush Hour‘ (pronunciat amb el parlar propi del Baix Llobregat) i em trobo amb un penjat que resulta que és una eminència i que els seus jocs son assignatura obligada a la ‘ESO’ nipona:

Web: http://www.puzzles.com/products/rushhour.htm

L’eminència és Nob Yoshigahara i ens presenta un grapat de puzles que tenen veritablement la seva gràcia. El que fa furor, per allò que estimula el pensament espacial és el que, en diferents versions, tracta de treure un cotxe del pàrquing: Traffic Jam Puzzle (cosa que he vist en viu en alguns pàrquings de BCN quan surts del cinema i li dius a l’operari, escoltant simultàniament el Madrid de futbol i renegant en sànscrit, que el teu cotxe és el que està a la darrera fila):

Rush%20Hour%C2%AE%20-%20Play%20Me%20-%20Programmed%20by%20Karsten%20Mandrup%20Nielsen

cliqueu per jugar-hi directament

El joc la veritat és que més senzill no pot ser, d’entendre que no pas de resoldre, però acaba enganxant-te. En hi ha molts més que podeu trobar a la mateixa pàgina web:

http://www.puzzles.com/products/rushhour.htm#Play%20Game

El millor és que es pot comprar la versió física directament des de la mateixa pàgina sinó voleu fer-ho ‘virtualment’ per l’ordinador. Un regal perfecte si aneu de compromesos, verds i ecologistes.

nob

Hoppers® Lunar Lockout™

Bé, espero que us agradi.

Anuncis