Disc de la Setmana: Nadal…. Bon Nadal

20071224-nadal1Poca cosa avui, només desitjar-vos bones festes a tothom, que setmana darrera setmana, heu seguit les meves recomanacions, de vegades deixant un comentari, moltes altres anònimament.

Ja us ho dic ara, i no és una amenaça, em prenc un parell de setmanas de vacances, però la meva idea és continuar, mentre a la meva discoteca quedi música que poder penjar a la xarxa, això si, sempre que sigui quelcom especial, amb un minin de qualitat i que a mi particularment per diverses raons m’emocioni.

El que m’agradaria és, una mica més de participació, saber si realment les meves preferències connecten amb vosaltres o no, i de tant en tant deixar-me alguna recomanació, que a mi també m’agradaria conèixer coses noves.

Em deixo de divagacions i aquí teniu les vostres Nadales. Tres discs força diferents, que fins i tot sent música nadalenca, per la seva qualitat indiscutible, no poden faltar a casa de qualsevol bon aficionat. M’atreveixo a dir que són intemporals, si us agrada la música, digueu-me agosarat…, són perfectament audibles en qualsevol època de l’any.

bon-nadal

Tenint en compte aquesta teoria, el primer, en aquest disc l’ocasió nadalenca és gairebé un pretext. Un pretext per donar-te la millor música, la que sempre et dóna un disc de Chet Baker. Aprofita si és necessari, en el cas que tinguis algú a la teva taula nadalenca que insisteixi en que no li agrada el jazz, per posar-lo . Quant a vosaltres, l’únic error que podeu cometre és escoltar-ho únicament quan s’apropa el 24 de desembre… Aquest disc és imprescindible per a tots els dies de la vida. Jazz del millor i més pur..

chet-baker-silent-nights

Artista

Chet Baker

Àlbum Silent night
Cançó que escoltes Silent Night

.

dukal_felices-fiestas-2007_500px

El segon és pura elegància, empenta, swing, versatilitat que ho fa capaç de passar del romanç més càlid i canviar a tota la força d’una big-band de jazz.

image002

Artista

John Pizzarelli & Don Sebesky

Àlbum Let’s share Christmas
Cançó que escoltes Let it snow, let it snow, let it snow

.

zorionak1

I, el tercer, permetre’m una de les meves debilitats, la veu, l’estil singular e inconfusible de  James Taylor, interpretant el temes més clàssics del Nadal.

l10381806

Artista

James Taylor

Àlbum At Christmas
Cançó que escoltes Winter wonderland

<<< Veure tota la sèrie ‘Disc de la setmana’

vota
wikio
bitacoras
technorati
