Disc de la Setmana: Bon Nadal

Com el que no vol ja ha tornat a passar un altre any, ja emportem uns quants trobant-nos setmana rera setmana al voltant de la música, de la meva música.

Avui no més vull desitjar-vos tota la felicitat que mereixeu. Estem passant temps complicats, foscos amb poques alegries e il-lusions, i amb el meu post setmanal sols vull aportar el meu granet de sorra per ajudar, sense masses pretensions, a apropar-vos un boci de felicitat a través de la música.

I la meva felicitació per tots vosaltres “Toies” no pot ser d’un altre manera que en clau de jazz. Com cada any música nadalenca. Aquest os proposo escoltar el mateix tema en tres veus diferents. “Let it snow” (1945) el tema de Sammy Cahn i Jule Styne. És el meu regal de Nadal per desitja-vos que tingueu molt bones festes.

Artista

Diana Krall

Àlbum Christmas Songs
Cançó que escoltes Let it snow

.

Artista

Wynton Marsalis

Àlbum Crescent City Christmas Card
Cançó que escoltes Let it snow

.

Artista

Nancy Wilson

Àlbum A Nancy Wilson Christmas
Cançó que escoltes Let it snow

.

<<< Veure tota la sèrie ‘Disc de la setmana’

.

tf-1
Anuncis