Disc de la setmana: Les meves dones… d’estiu “Linda Ronstantd”

Que tal, com va amb la calor?. Un cop acabades les meves vacances, trec el cartell de Tancat per vacances i tornem de nou amb les meves recomanacions.

La introducció serà tranquil-la, en aquest mes d’agost os deixaré quatre discs refrescants, de quatre dones de veus encisadores, cadascuna d’ella amb el seu toc molt particular però totes lligades per un mateix fil conductor…el country/rock. Son àlbums que em vaig comprar els anys 70 i que sempre han tingut un lloc preferent a la meva discoteca. Son bons treballs parlant musicalment, però possiblement la recomanació és més sentimental que un altre cosa.
L’única intenció és fer-vos passar un estiu més suportable i com sempre que gaudiu amb la música.

.

LINDA RONSTADT

Living in the USA (1978)

Artista

Linda Ronstadt

Àlbum Living in the USA
Cançó que escoltes Love me tender

Podeu escoltar un extracte de tots els temes del disc i si us agrada comparar-lo a:’

tf-1
