Disc de la setmana: John Hiatt “Mystic pinball”

Em fa especial li-lusió recomanar aquest disc d’en John Hiatt (1952). El seu disc “Bring the family” va ser una de les meves primeres recomanacions al bolg de Toies pel vols de l’estiu del 2007.

“Mystic pinball” (2012) és el seu últim treball editat, és un excel-lent disc amb la mateixa força que fa quasi 40 anys quan va publicar el seu primer treball . Dotze temes interpretats, composats i arranjat per ell mateix, per arrodonir un àlbum que sona fort amb un toc més roquer que els seus darrers discs i la energia que sols en Hiatt sap treure de la seva guitarra a cadascuna de les cançons.

Amb “Mystic pinball” ens retrobarem amb nous himnes de l’Amèrica profunda, visualitzats per uns dels poetes més grans que té la música Folk-rock americana. M’és difícil triar-ne un tema favorit, la brillantor que li dona el seu toc personal fan que a cada reco del àlbum trobem nous al·licients perquè no et puguis despistar i perdre’t ni una sola nota.

Artista

John Hiatt

Àlbum

Mystic Pinball

Cançó que escoltes

It All Comes Back Someday

Pot ser me estic tornant un fanàtic, ja que des de que el vaig descobrir fa temps, la música del mestre Hiatt és una de les meves debilitats, pel meu fanatisme i la frescor de les seves composicions que os puc assegurar que són de les que arriben des de la primera vegada que s’escolta pega la pena deixar-se endur per la música que ens proposa en John Hiatt.


.
‘Podeu escoltar un extracte de tots els temes del disc i si us agrada comparar-lo a:’

tf-1
Anuncis