Disc de la Semana: “Hey, that’s no way to say goodbye” S’ha acabat…….

caratulasFa més de cinc anys i més de 280 discs recomanats, cada dissabte sens falta penjant la música que més m’agrada.

Una tasca que he fet amb molta il·lusió i m’ho he passat d’allò més bé recuperant i tornant a escoltar música de la meva discografia i especialment poder compartir amb tots vosaltres. Ha estat un entreteniment que m’ha servit per passar moltes hores distret i desconnectar del estres del dia a dia.

Però com sempre a la vida, tot té el seu moment i les circumstancies em porten a tancar una etapa i deixar de fer la meva col·laboració setmanal. No m’ha estat gens fàcil prendre aquesta decisió.

Els darrers mesos no tinc massa temps, feina, família…, una mica de tot això m’ha portat ha prendre definitivament la decisió de concloure la meva col·laboració periòdica amb Toies.  Malgrat tot, estic obert a continuar participant més espaiadament amb els companys del bloc.

I com no pot ser d’un altre manera el meu comiat ho faré amb música. Buscava aquell disc més representatiu, aquell disc inoblidable, aquell disc que agrades a tothom… i no l’he sabut trobar. Fer aquest acomiadament m’ha servit per fer una mica de repas de la meva rel.lació amb la música. Llavors és quan m’ha vingut al cap l’idea i és el que faré.

Per acabar recomanaré el primer casset, el primer disc i el primer Cd. que em vaig comprar. Possiblement no són una meravella musicalment però sentimentalment per a mi tenen un gran valor i els tinc amb gran estima.

Artista

Bad Cº (Cassette – 1974)0012

Àlbum Bad Company
Cançó que escoltes Rock Steady

.

Artista

Gordon Lightfoot (Lp – 1976)Gordon-Lightfoot-Cold-On-The-Shoul-498419

Àlbum Cold on the Shoulder
Cançó que escoltes Rainy Day People

.

Artista

Oscar Peterson (Cd – 1991)51aeZhGE-mL

Àlbum Night Train
Cançó que escoltes C jam Blues

.

Bé, poca cosa més a dir, simplement agrair el suport que he tingut sempre de tots els amics de Toies i especialment d’en Mario i dir de tot cor..

MoltesGracies

Si a la capçalera feia servir el títol d’una cançó d’en Leonard Cohen per dir adéu, no puc menys que deixar un altre com a testimoni del que sempre trobareu amb mi “You’ve got a friend”, evidentment de la meva estimada Carole King.

tf-1
Anuncis